Centrálny register IS SEMP
Zákon o štátnej pomoci od 1. januára 2016 vytvoril právny rámec pre zriadenie centrálneho registra. Funkciu centrálneho registra plní informačný systém pre evidenciu a monitorovanie pomoci „IS SEMP“. IS SEMP obsahuje údaje o poskytnutej štátnej pomoci a minimálnej pomoci v Slovenskej republike. Prístup do tohto systému majú okrem koordinátora pomoci aj poskytovatelia pomoci, resp. vykonávatelia schém a verejnosť.
Prístup do IS SEMP pre poskytovateľov pomoci, resp. vykonávateľov schém pomoci
Prístup do IS SEMP pre verejnosť
Popis rolí
Názov |
Popis rolí |
LOKÁLNY ADMINISTRÁTOR |
Poverený zástupca (kontaktná osoba) poskytovateľa pomoci, ktorý bude zabezpečovať registráciu organizácie, predkladanie žiadostí o schválenie, resp. posúdenie pomoci a zadávanie požiadaviek Správcovi používateľov (DataCentrum). |
EDITOR |
Zástupca poskytovateľa pomoci, resp. vykonávateľa schémy pomoci, ktorý bude zaznamenávať údaje o schválenej, čerpanej a vrátenej pomoci za danú organizáciu. Táto rola taktiež umožňuje zrušenie už zaznamenaného prípadu. |
SCHVAĽOVATEĽ |
Zástupca poskytovateľa pomoci alebo vykonávateľa schémy pomoci, ktorý bude kontrolovať údaje o schválenej, čerpanej a vrátenej pomoci za danú organizáciu pred ich odoslaním. Táto rola taktiež umožňuje zrušenie už zaznamenaného prípadu. |
MANAGER |
Poverený zástupca poskytovateľa pomoci alebo vykonávateľa schém pomoci, ktorý bude mať oprávnenie tvoriť prehľady a taktiež prezerať informácie bez možnosti úpravy. |
Manuál
Manuál IS SEMP (revízia: marec 2022) (PDF, 1.19 MB)